terça-feira, 12 de maio de 2009

Ela existe!!!!!!\o/

Sim,ela existe!E é a mais foooda de todas.....

Tô falando de uma música com o meu nome!!Meu nominho!!!A-M-A-N-D-A!!!

Desde sempre,tentei achar uma música com meu nome...Pow!Amanda é tão bonito!!!Tem tanta música aí com nome de mulher...Porque não teria com Amanda???Até as minhas amigas já tentaram lembrar,procurar alguma música....Mas tudo em vão.....=/



Até que......


SURGE O WILL(ou papagaio de posto!HAHAHAHAHAHA)



Diz ele que tava tentando me mostrar essa música a milênios...Que ele adora e talz!!
SENSACIONAL!!!

A música é da banda Boston, dos EUA, bem famosa na década de 70 e 80...Bem rock'n roll mesmo....E a MINHA música é total baladenha!!!Amei!!!!Olha que abuso de letra!:



Babe, tomorrow's so far away
There's something I just have to say
I don't think I can hide what I'm feelin'inside
Another day, knowin' I love you
And I, I'm getting too close again
I don't want to see it end

If I tell you tonight will you turn out the light

And walk away knowin' I love you?


I'm gonna take you by surprise

And make you realize, Amanda

I'm gonna tell you right away,

I can't wait another day, Amanda

I'm gonna say it like a man

And make you understand, Amanda

I love you


And I feel like today's the day

Lookin' for the words to say

Do you wanna be free, are you ready for me

To feel this way

I don't wanna lose you

So, it may be too soon, I know

The feeling takes so long to grow

If I tell you today will you turn me away

And let me go?

I don't wanna lose you


I'm gonna take you by surprise

And make you realize, Amanda

I'm gonna tell you right away,

I can't wait another day, Amanda

I'm gonna say it like a man

And make you understand, Amanda


Oh girl


You and I

I know that we can wait

And I swear, I swear it's not a lie girl

Tomorrow may be too late

You, you and I girl

We can share a life together

It's now or never

And tomorrow may be too late


And, feelin' the way I do

I don't wanna wait my whole life through

To say I'm in love with you



Linda né????Que que uma boa baladenha num faz né???Até anima a gente e amolece o coração de gelo!ahahahahahha!Mesmo depois de ultimos tempos tão dificeis.....=/


Quem quiser ouvir a música, ta aí:


http://www.youtube.com/watch?v=zpp19QS_SEk&feature=related

(Passei o link porque tá um saco de upar isso no blog hoje)


Ps:Musicas são tão ilusórias meu deus!hahahahha

___________________________________________________________________

Cherinho na Lu hoje....Ela mais que mereçe!=***

Um comentário:

Mariana disse...

Vou tentar comentar hoje! hehe

É bom qnd a gente acha música com o nosso nome né?

eu que diga:
the sisters of mercy - marian

liiiindo! :)
beijo!